venerdì 25 ottobre 2013

Thanks to CRAZY FACTORY ♥

Salve cari followers,
Spero che perdonerete la mia assenza prolungata, ma ultimamente sono davvero impegnata con l'università e non ho molto tempo per dedicarmi al blog.
Oggi un argomento diverso dai soliti che trovate su Inside Fashion World; vi voglio parlare di un favoloso sito che conosco da un pò di tempo e con la quale ho potuto collaborare.
Si tratta di..


ENG: Hello dear followers,
I hope you will forgive my long absence, but lately I've really engaged with the university and I don't have much time to devote to your blog.
Today a different subject from the usual that you find on Inside Fashion World, I want to talk a fabulous site that I know a little bit of time and with whom I could collaborate.
It is ..



Sono una di quelle persone che ama il mondo della Body Modification, mi piacciono i piercing e mi piacciono i tatuaggi; adoro ogni tipo di gioiello sul corpo e ogni colore e/o disegno sulla pelle.
Il mio primo piercing l'ho fatto nel 2008 ed era nell'ombelico, dalla volta sono passati tanti anni, ho fatto anche un tatuaggio e non mi sono mai stancata né di uno e né dell'altro.
Crazy Factory è un sito dedicato interamente a questo fantastico mondo "modificato", a quest'arte internazionale che ogni giorno ha nuovi clienti.
Si tratta di uno shop online di piercing, fake-piercing, accessori, impianti, gioiellini, bijoux e tanto altro ancora che potrete visitare direttamente sulla lista in basso a sinistra del sito; inoltre la spedizione costa davvero poco e se spendi un minimo di 20 euro, quest'ultima è completamente GRATUITA.
Crazy Factory vi farà innamorare per l'ampia scelta di ogni tipo di accessorio, per le vaste fantasie che propone e per il rapporto qualità/prezzo; insomma.. un'enorme scelta di prodotti a PREZZO DI FABBRICA.
Ecco i piercing che ho scelto io, spero vi piacciano! Ho potuto creare una lista dei miei preferiti (prevalentemente di quelli per l'ombelico) e successivamente ho scelto quelli che maggiormente mi hanno colpito.

ENG: I'm one of those people who loves the world of Body Modification , I like piercings and I like tattoos , I love every kind of jewel on the body and each color and/or design on the skin.
I did my first piercing in 2008 and was the navel, by the time many years have passed , I also did a tattoo and I never got tired nor one nor the other.
Crazy Factory is a site dedicated entirely to this fantastic world "modified " in this art that every day has new international customers.
It is an online shop of piercing, fake- piercing , accessories, plants , jewels , jewelry and so much more that can be visited directly on the list at the bottom left of the site, also the shipping costs very little and if you spend a minimum of 20 euro , it is completely FREE.
Crazy Factory You will love the wide selection of all kinds of accessories , for the vast fantasies offering and the quality / price ratio , in short .. a huge selection of products at FACTORY PRICE.
Here are the piercings that I chose, I hope you like them! I could create a list of my favorites (mainly those for the navel) and then I chose the ones that most impressed me.

 











Cosa ne pensate? Potete acquistare anche voi, comodamente da casa, il vostro piercing preferito o accessorio tra una vasta gamma di labrets, bananas, plugs, palline, bijoux, ecc.

ENG: What do you think? You can also buy you, from the comfort of home, your favorite piercing or accessory from a wide range of labrets, bananas, plugs, balls, jewelry, etc.

CRAZY FACTORY - THE BEST PIERCINGS YOU CAN BUY FOR LESS!


xoxo



Romwe Halloween Sale 
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
Go: http://www.romwe.com/Halloween-Sale-c-328.html?wn
And new flash sale now:
http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?wn



6 commenti:

  1. Molto molto carini e colorati!
    Baciii
    Timeless Mode

    RispondiElimina
  2. Lovely stuff!!!! Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    RispondiElimina
  3. Molto belli! Adoro quello con il teschio :)
    xoxo
    http://elenasofiastocco.blogspot.be

    RispondiElimina
  4. Ciao:) i primi 3 piercing quelli fluo hanno le palline neon o UV? Grazie:)

    RispondiElimina

Thanks for your comment ♥